Thursday, August 25, 2011 | By: Asyikin Ahmad

77

Tinggal lagi 77 hari lagi status aku akan bertukar (InsyaAllah).

Apa lagi yang belum buat?? Baju nikah belum tempah, kad kawin pun belum tempah. Gila tak ktorang ni. Orang lain tu 3,4 bulan da tempah baju n kad. Haha...

Lepas raya ni baru nak gi buat semua tu. Perkara2 lain macam wedding planner dan perkara2 berkaitan majlis da selesai. Cuma katerer untuk kedua2 majlis akan dibincangkan selepas Raya jugak. Barang2 hantaran da mula dibeli sikit2. Lepas Raya nak ke Nilai 3 untuk beli apa yang patut. Aku sangat teruja nak ke sana untuk membeli bekas hantaran sebab niat aku adalah untuk menggubah sendiri gubahan untuk pihak lelaki serta mas kahwin dan duit hantaran aku nanti.

Pegi sana nanti, bolehlah beli terus rebennya, bunga2nya dan segala perkara yang diperlukan untuk menggubah hantaran. Rasanya selain daripada dapat jimat duit, aku dapatlah kepuasan menggubah hantaran sendiri. First time nak buat ni. Tapi, takpe. If anything goes wrong, aku da ada backup. Haha...macam tak konfiden je bunyinya..

Itu jelah nak update..sajer2 je...haha...

0 comments:

Post a Comment