Saturday, February 19, 2011 | By: Asyikin Ahmad

One Month To Go

19 Februari 2011 ~ Tinggal hanya 27 hari lagi untuk majlis pertunangan aku berlangsung. Tekanan mula terasa apabila berat badan aku bertambah sikit (rasanyalah..). Aku rasa bentuk badan pun da berubah. Harapnya takda masalah masa final fitting kelak. Risau lak. Kebelakangan ni, aku terlampau suka nak makan, lebih2 lagi rasa bahagia yang terlampau menyelimuti diri aku...Susah betul jadi diri aku ni. Gembira pun makan, sedih pun makan...

Whatever it is, aku still cuba control cara pemakanan aku. Aku dah mula makan buah2an, dan cuba skip dinner (if possible). Just makan lite masa breakfast dan heavy sikit masa lunch supaya kenyang lebih lama. Di rumah, mesti ada bekalan roti atau pisang, in case kalau lapar. Harapnya, dalam tempoh sebulan ni, badan aku tak dipam2 lagi la...


Can't wait to be yours, my love... Penantian itu satu penyeksaan, namun, penantian ini akan dibalas dengan rasa cinta dan kasih sayang yang abadi kelak...Kerana itulah, aku akan terus menantimu sehingga masanya tiba...(ceh, jiwang jap)..hikhik...










0 comments:

Post a Comment