Tuesday, April 12, 2011 | By: Asyikin Ahmad

Aku yang kegatalan (huh...???)

Macam pelik je bila baca tajuk entri kali ni. Apasal lak aku gatal ni? Gatal nak kawin ke? Takdelah..tiba masanya, aku akan menjadi seorang isteri jua.

Actually, dua hari ni, leher aku ditumbuhi ruam (betul ke perkataan tu?? ditumbuhi?? belasah jelah..). Kebelakangan ni, asyik hujan je. Sebelum hujan turun, haba persekitaran menjadi panas. Time tu lah aku rasa macam nak potong rambut je, bagi pendek. Time tu lah aku sentiasa nak berikat rambut. Rasa panas di leher kerana peluh. Then, timbullah bintik2 ruam. Dua hari ni aku letak lah bedak anti ruam yang selalu baby guna tu. Tapi macam tak jalan je. Mula dulu, ingatkan alergik makan ikan makarel, so aku pun makanlah ubat alergik. Tapi tak berkesan jugak. Masih gatal2 dan aku menggaru macam beruk mak yeh..haha..

So, petang ni, aku decide nak gi farmasi dan dapatkan krim sapu sebab aku tak sanggup menahan diri daripada menggaru. Rasa nak tercabut je leher aku ni ha, berbekas merah...Cepatlah time balik.... Nak gi farmasi.....

P/S: Kesiannya kat aku...huhu...

0 comments:

Post a Comment