Wednesday, January 19, 2011 | By: Asyikin Ahmad

Menghilangkan kebosanan diri...

19 Januari 2011- Dari tarikh hari ni, tinggal genap 2 bulan je lagi ke majlis pertunangan aku… Bila fikir2 balik, makin mendebarkan pulak…

Hujung bulan ni,segala barang2 untuk hantaran perlu dibeli sebab cuti CNY nanti nak dihantar ke penggubah hantaran.. Jadual aktiviti aku untuk bulan Mac pun aku dah susun supaya aku tak tertinggal atau terlupa apa2…Banyak cuti kena amik apatah lagi adik aku berkahwin Mac depan. Bulan Mac nanti keraplah aku berulang alik dari KL ke Kedah…

Baju2 aku yang dihantar ke tailor aku di Kpg. Baru pun da siap, tunggu hari nak gi ambik je. Baju2 ni adik aku sponsor untuk dipakai pada hari persandingan dia kelak. Aku nak gi shopping sepasang lagi baju untuk dipakai hari pernikahan dia nanti. Beli baju da siap je, senang cerita…Kalau aku rasa rajin nak beli kain, aku beli jelah…sempat lagi nak jahit…

Aku tengah boring dok kat opis ni…tu yang merapu je tulis apa2…Barang2 untuk kerja semua dah masuk kotak. Kononnya hari tu da nak pindah masuk ofis baru…tup..tup…postpone lepas CNY..xkan nak bukak balik kotak2 tu…so , sekarang ni buat bodoh jelah dok kat ofis…mengurangkan produktiviti sendiri…hehe…adalah serba sikit keje leh buat. Cuma x buat semua in one time. Kalau semua dibuat, da xda keje pulak.

Esok, cuti sempena Thaipusam. Pengantin baru, Puan Nurul & En. K-Rol menjemput kawan2nya ke rumah untuk makan2…Best ooo….so, esok, aku dan En. Hairy akan menapak ke kediaman mereka di Sentul…sebelum tu, esok pagi, teman buah hati aku tu gi servis kete kat One Utama dulu…sempat lagi dating pagi2…hik…hik…

Erm…nak sambung keje la…da xda idea nak tulis apa…

1 comments:

Asyikin Ahmad said...

have a break...have a kit kat..

Post a Comment